Aslan1 kızlar belime sanki bıçak saplanıyor gibi bir agri gelip gidiyor aynı haftada olanlar da da aynı durum varmı yazabilir mi
_ruyaninannesi_ Aslan1 günler aynı normaldir endişe etme sancı kasılma falan ağrıların artarsa doktor a git için rahat etsin
Dileksue Aslan1 benimde aynı belim kopuyo Fazla hareket edeyim alttan Bi kramp giriyo bitik hallerdeyim
_ruyaninannesi_ KuzeyinAnnesi10 benim burda çevrem yok eşimin ailesi var sadece herkesten uzayim gerçi Uzak olmak iyi burda gördüklerim karşısında çok şükür uzaktayım diyom 😂😂
KuzeyinAnnesi10 _ruyaninannesi_ uzakta olmak bazen iyi bazen çok zor annem falan da yok malesef yanımda benim
_ruyaninannesi_ KuzeyinAnnesi10 benim de yok Uzak olunca daha güzel şahsen benim fikrim böyle 😂😂 senede bir kere gidiyom bir ay kalıp geliyorum ilerde gelinleri olursa görümcemlik yapmaya giderimmm hiçte kötü biru değilim ama haa😂😂😂😂
KuzeyinAnnesi10 _ruyaninannesi_ erkek kardeşim yok malesef kaynim var ama eltim olacağına dair umudum kalmadı 😂😂😂