Zynp_ Kızlar yarın 14+6 oluyoruz ve randevumuz var cinsiyet görünür mü artık sizler kaçıncı haftada gördünüz 🥲
ahsenka Zynp_ 14+2 yim ben de birazdan gideceğim kontrole . Merakla bekliyorum cinsiyet ne olacak diye .
Myrtle Zynp_ 13 te tahminde bulundu benimde. 19 um hala gostermedi arkasi donuk :) . Detayliyi bekliyorum :)
Babybal123 Zynp_ evet kesin dedi 10 gün öncesi emin olamamıştı bugün kesin olarak kağıda yazdı bizde akşama öğrenicez çok heyecanlıyız😂
Snemkar Ben 13+0 da kesin öğrendim erkek dedi sonra başka bir doktor 14 te kesin erkek dedi 15 haftada özele gittim doktor erkeğe benziyor ama daha erken dedi bence biraz doktorla alakalı görüyorlar ama bazı doktorlar 16 olmadan bişey demek istemiyorlar
Zynp_ ecembugra53 yaa evet birde pozisyonu müsait olması lazım tabi gösterir inşallah en kısa zamanda 😂