Luckygece 37 bende aynı durumdayım yalnız değilsin artık tekmede atamıyor sanırım yavrum en fazla kıpraşıyor geriniyor o kadar hissediyorum onuda yemek yiyince yapıyor 🥹nedenini bilmiyorum ama şu konuda için rahat olsun kız kardeşim ebe genel olarak 36haftadan sonra doğan bebeklerin küveze girme oranı %10altındaymış inşallah sağ sağlim kucağımıza alırız