Seherr44 Teslimenursevil benimde böyleydi ilk öğrendiğimde yok denilecek kader az bir çizgiydi kan verdim 15 beta çıktı doktor çok yeni dedi
zeyd123 @Teslimenursevil kan testini görüp kesinleştiğinde ayağınız yerden kesilir o zaman 😂🫶🏻benimde ilk 32 deyim
Teslimenursevil zeyd123 gerçekten öyle olur gibi kan hemen vermiyim diyorum biraz daha mı koyulaşsa bilmiyorum napsam ya
Seherr44 Teslimenursevil inşallah gönlüne göre olur ben adet günüme beş gün kala yaptım çıktı gittim aynı gece kan verdim bekle sende git bir kan ver olmadı
Basak Deletedmom_85 merhabalar tee mart ayında konunuza denk geldim hacamat için konuşmuşsunuz acaba hacamat sonrası mı gebe kaldınız 🙃
Miracleee Teslimenursevil biraz önce diğer postunuzda da gördüm çizgi. Bunda da var. İnşallah kan sonuçlarından da çok güzel pozitif ler alırsınız.