Doktorlar gebelikten 3 ay öncesinde başlanmasını istiyorlar çünkü anne vücudunda folik asid yönünden bir eksiklik var ise tamamlanması için. Çünkü hamile kaldığınızda kullanmaya başlarsanız sizin eksikliğiniz tamamlanmadan çocuğunuza etki etmiyor. Önceden başlanması bu yüzden tavsiye ediliyor. Sentetik formda olmamasına da ayrıca dikkat edilmeli alırken.