HelloooMomy Kızlar ben 21 Aralık’ta pik gördüm ama benim testlerim çatlamaya rağmen hala koyu geliyor bana. Bunu yaşayan var mı acaba?
HelloooMomy birmucize1 Hepsini aynı saatte 15.00 de yapıyorum canım. Ve saat 13.00 den sonra bişey yiyip içmiyorum
birmucize1 HelloooMomy yumurtan daha catlamamis gibi duruyor pik seviyesine ulasmis ama siliklesme olmamis aldigin yere soyledinmi
Mercan_35 HelloooMomy bende saat 3 de yapıyorum.Havuç yedinmi 3 tane🤔 Benim gördüğüm 25 de çatlamış ama sonra yine pikmi var ne🥴
HelloooMomy birmucize1 Allah Allah çatlamış demişti minikkurabiyem sayfası oraya sormuştum. Trendyoldan almıştım oraya sormadım da minikkurabiyem sayfasına atıyorum. Bende anlamadım yaaaa. Şimdi tekrar gönderdim sayfaya bakalım ne diyecekler
Mnos-332 HelloooMomy bende minik kurabiyeler sitesinden aldım bir kez yaptığım testlerin çoğu koyu oluyordu markayı değiştirdim ben
Merve-metin HelloooMomy bende ovülasyon takibimi o sayfaya yaptırdım lh hormonun yüksek olabilir diyecek bana sürekli aynı şeyi söyleyip durdu hormon testi yaptır muhakkak dedi 😂 bu ay hormon testi yaptırdım evet lh hormonum yüksek çıktığını doktorum söyledi
HelloooMomy Mercan_35 canım şimdi tekrar baktım senin testlere seninde iki gün önce baya silikmis mesela o durdukça mi silik oldu yoksa yaptığın zamanda silik miydi?
Mercan_35 HelloooMomy o zaman 2.yi yumurtladın.Derhal değerlendir.Oluyomuş nadirde olsa 2 yumurtlama 💕
Mercan_35 HelloooMomy yok tatlım ilk yaptığımdada silikti bugün koyulaştı.Hatta dün gece adet ağrısı gibi sancım oldu çok hafif ama….
HelloooMomy Mnos-332 nasıl yani sürekli koyu mu çıkıyor? Çatlama olmuş mu mesela ben nasıl anlayacağım bunu? Bu çok yanıltıcı eğer testlerle ilgiliyse ☹️
HelloooMomy Mnos-332 ben trendyoldan aldım. Ama minikkurabiyeler sayfasına soruyorum. Diğer testlerden daha çok şikayet okudum. Bu markaya daha çok güveniyorum 🥲
Mercan_35 Mnos-332 hadi ya 🤔 İnnovita çok hassas diye aldım ben ama… Bir gebenin günlüğünde hiç yakalayamadım yumurta 🤔
Mnos-332 HelloooMomy Bak canım hep koyu çıkıyordu psikolojimi bozdu bıraktım sonra bu markayı minik kurabiyelerden almıştım ben ama senin testle aynı büyük ihtimalle aynı marka
HelloooMomy Mercan_35 bende de var o sanki her an regl olacakmışım gibi. Kramplar girdi. Bugün sabah tansiyonum dustu bir de. Belki de gerçekten ikinci yumurtlama bu. Değerlendirelim bakalım bugünde
HelloooMomy Mercan_35 bende silik gördüm iki gündür sonradan koyulaştı. Hatta ben bugün bu test son diyordum. Güya bunu da silik görünce testi bırakacaktım. Şuan bırakamam ama 🥲