Doğumuma 10 günden az kaldı ve ona çok güvenerek temizlik işlerimi son ana bırakmıştım. Hastane valizi bebek hazırlıkları vs her şeyi hallettim. Temizlik için gelecek abla ile her şeyi onun istediği saat ve günde ayarlayarak kararlaştırmıştık. İstediği ücreti de hiç ikiletmeden kabul etmiştim. Doğum yapacağımı vaktimin daraldığını biliyordu. Cumartesi gelecekti. Her hazırlığımı yapıp bekledim ve gelmedi. Telefonlarıma çıkmadı. Hiç bir haber alamadım. Üzerinden 3 gin geçti hala bi geri dönüşü olmadı. Kötü düşünceler üzerine odaklanmıyorum zaten bana gelemeyeceğini söylese ben ona göre kendimi ayarlardım. Çok mağdur oldum. Şu an canım çok sıkkın. İnsanları özellikle de hamile birini bu kadar mağdur etmek de hakka girmek değil midir arkadaşlar fikirleriniz neler 😔