pitircikannesi1 ben 33 haftalık hamileyim bizdede kan uyuşmazlığı var doktorum bizede söyledi iğneyi yazdı hatta ama almadık annemle babamdada vardı annem doğumdan sonra ol dedi sonra vitamin iğnesi olmak için sağlık ocagına gittiğimde orda ebeme sorm dedim 4 ebe birden doğumdan sonra dedi bende doğumdn sonraya bıraktım