Arife3507 Canım bende 17 haftalığım doğum önü yaza geleceği için 0-3 aylık aldım baya 3-6 kısa kollu çıtçıtlı zıbın harici bişey almadım mevsim geçişi olacağı için duruma göre alacağım kıyafet olarak 10lu hastane çıkışı bi r takım 1 tane 5li,alt üst takım patikli 4 tane , iç zıbın 6,7 tane kısa ve uzun kollu karışık aldım. 3 tane penye battaniye 2 müslin örtü,1 nohut battaniye ,1 kalın battaniye aldım.Göğüs pompası, biberon , emzik ,bakım çantası mustela alacağım