Melodimm çatı muayenesi acımıyor canım kendini rahat bırakırsan ve sakin kendini sezaryen ya da şunu sancı ile dogururum diye şartlama çünkü gerçekten doğum bir anda başlıyor kızımda 39+4 kadar hiç yalancı sancı vs yaşamadım o gün geldiğinde belimden kasigima doğru vuran bir ağrıyla duşa girdim nişan geldi ve hastaneye gittim 2cm acilmam vardı ama sancim çok azdı yine şunu taktılar ama benim doğumun kendiliğinden başlamıştı inşallah siz de rahatlıkla dogurursunuz