Öncelikle herkese merhaba bebeğim 25 +6 dayken Şeker yüklemesi Yaptırdım Allaha şükür hiçbir şey çıkmadı Çocuğuma baktım ultrasonla doktorum 15 gün ileriden gittiğini boyunun uzun kilosunun da boyuyla eşdeğerde olduğunu söyledi 27 + 4’te gözüktüünü söyledi Ben sizce doğumu normal haftama göre mi çocuğun ilerlediği haftaya göre mi hesaplamalıyım