Gulsahgunhan ben 26.haftadan sonra başladım 28-29 bile olabilir yanlışım yoksa. Hindistan Cevizi yağı ve kakao yağı kullanıyorum doğal yağlar aktardan aldım. Pahalı kremlere para vermeye gerek yok catlayacaksab öyle yada böyle çatlıyorsun. 31+5 im şimdilik çatlak patlak yok bakalım inşallah olmadan bitiririrz 🙃