Zeuger34 Kızlar 24+4 haftalık gebeyim rahmimde baskı ve sızlar şeklinde ağrı var sizce bu neyin nesi? Böyle durumda olan var mı?
Gul_se77 Bende aynı haftadayim bndede aynı şekilde sızı oluyordu doktoruma sordum ultrasona girdik bebegin ayaklari vajina bölgesindeydi ve ayakları hareket halindeydi ayaklarını oraya vurdukça biz sızı şeklinde hissediyoruz