ressamanne_ Zaten bulantılarım vardı sürekli, 9 haftalığım acıkınca sadece domates peynir yemek istiyorum deli gibi😄
kahvesever__ ressamanne_ İlk hamileliğim de en çok yeşil zeytin ve çilek yedim İkinci hamileliğim de en çok peynir domates yedim
karaguzelirem_ Kumpir 😂 sadece kumpir veya haşlanmış patates yemek istedim tuza banıp midemi tutuyordu biraz da olsa ve uzun süre tokta tutuyordu
ipekkus ressamanne_ bana da aynısını olmuştu tatli yiyemiyordum 🙄🙂 sonra düzeldi 17 hafta yemeye başlamıştım hamilelikte en çok madalina salata çok yedim
Zepeliz ressamanne_ benımde öyleydi ilk zamanlar ama sonradan geçti şimdi nutellanın kavanozunu bitiriyorum 🥲
ecembugra53 ressamanne_ 😅 bende ilk hamilelikte cilek erik sürülebilir cikolata cok yedim 😂 şimdi 2. ye hamileyim sürekli salata türü kısır asırı yiyorum tatlıyla hiç alakam yok 😂😂
Nunu20 ressamanne_ o haftalarda bende ögleydim Cinsiyet erkek bebek oldu 😁😁belkide belirtidir Erkek bebege hadi hayirlisi