Gamzezz Merhaba çalışan çalısmayan anneler Ben sabah 7.30 sa evden çıkıp 5 de evde oluyorum acaba her sabah çıkmadan kombiyi kapatıp akşam açmak zarar ettirir mi az gelsin derken cpk gelir mi
Yazmelegi_ Gamzezz valla benim bildiğim ac kapa daha çok geliyor ama kısabilirsiniz oyle nasıl olur bilmiyorum
naneliseker_ Gamzezz evet ben denedim baya geliyor gibi. Ama dusuge alsanız sabit ısıda daha iyi olur. Üşürsen akşam yüksek tutarsın vs.
ElifKarata Gamzezz ac kapa yapmak iyi değil diye duydum . Onun yerine eve oda termostatı alın. Çıkarken 10.a dusurursunz yanmaz gelince 22 .23 yaparsınz sıcak sevme durumunuza göre.
ravzae Gamzezz aç kapa yapmak enerjiyi daha fazla harcadığı için, yüksek gelir tasarruf yapamazsınız kısığa alın daha etkili olur. Birde kullanmadığınız odaları kapatmakta çok etkili baya düşürüyor faturayı.
elifdiyorkii ravzae evdeki bazı odaların peteğini kapatmak faturada hiç bir şey değiştirmiyor diye duymuştum
ravzae elifdiyorkii yarı yarıya değiştiriyor biz ilkten kapatmamıştık sonradan kapattık 1200 gelen fatura 600 lere düştü
Busragokhan0911 elifdiyorkii çok farkettiriyor ben salon, oda ve mutfağı kapatıyorum. Misafir geldiğinde açıyorum bazen açık unutuyorum. Fatura iki kat fazla geliyor. Bizde de kombiyi düşürme ayarı yok. Bende çalışıyorum. Düşük ayar yok. Evde olmadığım halde en düşük 35te yanıyor 🥹
elifdiyorkii Busragokhan0911 önümüzdeki ay bunu denicem bende evim 3+1 ve giyinme odam ve çamaşır ütü odam bomboş duruyor boşuna yanıyor diye üzülüyordum bende
husema Daha fazla geldiği söylenmiş ama ben öyle düşünmüyorum akşamdan açıp sabah kapatıyorum kaloriferi bazen evin durumu iyiyse akşamda açmıyorum faturam uygun geliyor evde olmadığınız saatler uzun ve siz yokken boşa yanmış oluyor
ravzae elifdiyorkii şimdiden kapatsanız bile farkı görürsünüz, biz iki senedir kullandığımız odaları yakıyoruz farkını görüyoruz sizin de boşa yanmasın
aslhnkrts9 Gamzezz benim evimde 3 petek açık oda termostatı aldık geceleri düşürüyoruz gün içi soğuk olursa açıyoruz evde olmadığımız zamanlarda da düşürüyoruz hem ısıdan hem fatura açısından baya fark etti bizde
Smsevde Gamzezz kısa süreli zamanlarda evet kapatmak mantıksız ama sizin süreniz oldukça uzun. Kesinlikle kapatın. Herkes kulaktan dolma daha fazla enerji harcatıypr diyor ama 10 saat neredeyse evde yoksunuz, 10 saatte harcanan enerji az mı sanki
Smsevde Gamzezz ben her zaman aç-kapa kullanıyorum çok soğuk günler hariç. Apartmanda en az bize gelir fatura. Bence deneyin