Reglime 4 gün kala idrar testinde 2 cizgi gördüm hastaneye gittiğimde 102 bhcg çıktı doktor çok erken daha dedi çarşamba gelmemi söyle benim daha önce 7 haftalikken kürtajım var sebepsiz şimdi baya endişeleniyorum heveslenemedim bile sizce ne yapmalıyım gitmelimiyim yarın yoksa biraz daha beklemelimiyim emin olmadım 😑