Mervevebebegi15 korkmayın 5-6 ay önce çektirdim, bazı doktorlar anestezi ile yapıyormuş benim ki yapmadı, iyi ki de yapmamış. Dayanilmayacak bir şeyi yok adet ağrısı, gaz sancısı tarzı bir ağrı toplamda 8-10 saniye kadar sürüyor. Hiç hissedilmiyor demek de doğru olmaz ama çok kısa süreli anlık bir sancı olup geçiyor, bir saat öncesinde arveles almıştım ben, çekimden sonra o akşam da adet ağrısı gibi ağrım oldu ağrı kesici içmiştim.