31.haftadayım ben şu ana kadar üç dilim sucuk ancak yemişimdir, salam sosis hiç yemedim. Bilmeden yediyseniz bir şey diyemem tabii ama bana kalırsa aşırı aşırı canınız istemiyorsa tüketmeyin. Ben yedim bir şey olmadı diyenlere de bakmayın, kilo alımına olumsuz bi etkisi yok zaten ama ZARARLI. Onlara bir şey yapmamış olabilir (bebişin beyin ve organ gelişimine olumsuz etkisine nasıl bu kadar emin oluyorlar bir şey olmadı diyerek anlamıyorum.) ama size bana ne yapacağını bilemeyiz. Güzel günler dilerim🌞