Gebeeeee Aylardır gecmeyen akintim var fitil vs ise yaramıyor tekrarliyor sürekli nioli yağını duydum ama gebelikte kullanılıyor mu bilmiyorum kullanan var mı acaba 19+1 deyim
miniksevdamm Gebeeeee ben kullandım ama içime sinmedi sonra çok telaş ettim. Olumsuz bir durum olmadı ama bnce doktora sorulmalı ya cesaret edemedim sonra
KuzeyinAnnesi10 Gebeeeee kullandım ama bırakır bırakmaz tekrarlıyor kesin çözüm değil canım 😘 haftalık gidiyor surkeli yeniden sipariş vermek gerekiyor 200 tl falan onun yerine dut kaynatip içiyorum ben.
Gebeeeee KuzeyinAnnesi10 Dut kurusu ve kızılcık kurusunu duymuştum ama içmedim bisey olur diye Bi faydası oldu mu dutun
Gebeeeee Dut kurusu ve kızılcık kurusunu duymuştum ama içmedim bisey olur diye Bi faydası oldu mu dutun
KuzeyinAnnesi10 Gebeeeee enfeksiyonu temizledi bende şuan yok çok şükür. Kızılcık içemedim bulamadım cunku annem getirecek gelirken doğuma. Dut ama her gün içiyorum