Kızlar spora başlamıştım yine yumurtalarda bi değişiklik yok heralde öyle akıntıda olmuyor bende yumurtladığıma dair. Adetimde geçti 3-4 gün 2. Gebelik testini yaptım hep negatif geliyor.. bu işin sonu tüp bebeğe doğru gidiyor sanırım. Napsam bilemedim adetimi bekliyorum artık :((((