Arkadaşlar bi arkadaşım özel irmette doğum riski olarak gitmiş ve doktor ona bebeğin tansiyonu plucak bebek sakat falan demiş resmen kasap dediler başka hastanede doğumyaptıgayet sağlıklıbebegi.. orda doğum yapacaklara asla gitmeyin para tuzağı resmen