Bende şehir Hastanesi’nde doğum düşünüyorum kızlar ama Balıkesir’in ilcesindeyim edremitteyim maalesef çalıştığım için balikesire muayene için git gel yapamadım burda özel bir doktor ile yürüttüm aylık muayenelerimi sizlere sorum şehir Hastanesi’nde muayene olduğum bir doktorum olsaydı normal doğuma kendisimi giriyor yoksa o an hangi doktor nobetciyse o mu ilgileniyor eğer öyleyse sancım başladığında gelip direk acilden giriş yapmayı düşünüyorum