12+4 haftalık hamileyim dört gün önce doktora gittim ikili test için iyi çıktı cinsiyet gözükmedi iki hafta sonra tekrar gitcem ama hep kalp atışına takılıyorum iyidir inşallah diye burada bebek kaybeden çok anne gördüm çok etkilendim 😞😞😞 hep doktora gidesim geliyor bu yüzden bunu nasıl yenmem lazım