Kızlar merhaba normal doğum istiyordum başından beri epidural alarak ama hala öyle doktorun kanala çok güzel yerlermiş doğumun kolay olcak dedi ama çok kararsızım bi yandan korkuyorum ama sezaryandanda korkuyorum tavsiyeleriniz nedir ve ne nişan ne bişe gelmedi hala yalancı sancı bile yok