Merhaba arkadaşlar, 38+2 de sezeryan dogum yapan var mı acaba? Doktorumuz 38+5 için gün vermisti fakat eşimin iş için İstanbul dışına gideceğinden biz erkene çektik. Doktor bı sıkıntı olmayacağını söyledi. Cuma günü doğuma gireceğim. Sizce bı fark olur mu vicdanen rahat değilim. Ama ilk cocugumuz eşim olmadan doğuma girmek istemiyorum. Ve bu süreçte aklında bulunsun diyeceğiniz önerilerinize çok çok açığım 🙂