Gencanneeeeee Ausjjf Ben Yapmadim ama gorumcem yapti 2 ay once servergazide gayet guzel ilgileri kendim gordum sahit oldum Guler yuzluydu doktorlar ebeler falan Doktor bilgin yoksa gulcan kaya şen iyi bi doktor :)🤍
Gencanneeeeee Ausjjf hayir sezeryan Bide şöyle bisey var kalp hastalarina dogum yaptirmiyolarmis servergazide oyle bi rahatsizligin varsa aklinda bulunsun canim
Ausjjf Krglus servergazi devlet hastanesinden daha iyiymiş duyduğum kadarıyla ebeler falanda ilgiliymiş ama yakın zamanda normal doğum yapan biriyle tanışamadım o süreç nasıl bilmiyorum bende maalesef