Kızlar merhabalar bu ay 2 aralıkta adet oldum 14 15 16 Aralık yumurtlama günlerini değerlendirdim. 25 ve 26 Aralık yumurtlama gününün üzerinden 10 gün geçmişti erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı. 20 aralıkta beta testim <0.100 dü bugün sabah verdim 1.20 çıktı başlarda sol kasığımda ağrı vardı bugün yumurtalıklarım ağrıyor sırt ağrım ve baş ağrım da var. Hamile olabilir miyim? Adetime 6 gün var daha