Ogizzz Aşılamamin 13. Günü kan testi verdim sonuç < 1.20 mlU sizce hamile miyim adetime üç gün var ☘️
Nunu20 Ogizzz belki adetine kadar artar 5 filan olur belkide yumutlama gec olmustur biraz kendini üzme olumsuz dusunme umarim olur 🤲💖
Deletedmom_85 Ogizzz canım benim Rabbim gönlüne göre versin üzülme lütfen. Bilirim o negatifin ne demek olduğunu ama olacağına inan. Bugün olmazsa bile Elbet bir gün ❤️
Deletedmom_85 Ogizzz biliyorum ne mümkün. Umudunuzu kaybetmeyin ama olur mu sadece söylediğime inanın 💔