Snemkar 20.hafta gibi aldık. 2 ayda teslim edildi. Şuan 30 haftalik oldum, odası hazır. Çok gece bırakmamak lazım bence, şuan bile egilemiyorum daha geç olsa çok zorlanırdim. Ben bir de biraz temkinli ilerlemekten yanayım, ne olur ne olmaz her şeyi erken hazır olsun istedim😄