evremy0 Anneler bebeklerin duruşları hakkında konuşalım ben gece bir tarafa toplanmasından dolayı o yöne yatamıyorum sizde durumlar nasıl ? Haftanızı ve durumları yazar mısınız ?
aslhnkrts9 evremy0 23 haftalık baş geliş duruyo olması gerekenden de bı tık aşagıda olduğu için gün içinde sırt üstü yatıyorum geceleri sol tarafa genelde sağda duruyo gibi geliyo bana
LamiyaCetinkaya 31+4, 3 hafta önceki kontrolde baş yukarıdaydı. Şuan dönmüş olabilir de olmayabilir de 🤷
evremy0 aslhnkrts9 28 haftalık benimde sol tarafta duruyor bir kaç gündür o tarafa dönünce çok tekmeliyor rahatsız oluyor gibi hissediyorum 🥹
aslhnkrts9 evremy0 olmuyordur heralde bende yatamıyorum ne taraftaysa o tarafa yatınca çok tekmeliyo hemen dönüyorum