Sultan99 Merhaba konya şehir hastanesinde doğum yapan var mı lütfen deneyiminizi paylaşır mısınız orada yapmayı düşünüyorum ama endişelerim var
Enesinn_annesiii Sultan99 bende orda yaptım canm daha önceki paylaşimlarimda baya açıklayıcı yazı paylaşmıştım bakabilirsin