Aaa122 Kızlar dün sabah doğum yaptım.3.400 doğdu geceden beri 3 kere kaka yaptı.Sabah tartıldı 200 gr vermiş.Coxuk doktoru mama ver dedi fazla gr kaybetmiş dedi.sizce ne yapmalıyım mama hiç kullanmadım yenidoğan a hangi marka mama alınır
Tazeanne68 Aaa122 ben doğum yapmadım daha ama çantada bulunsun diye hipp aldım kaşık Biberon yada şırınga ile sütüm gelmezse başlarda gogusumu emdikten sonra az Bi sarılık olmasın veririm diye düşündüm
Annesiiiii_ Aaa122 Yenidoğan hemşiresi anne sütüne en yakın aptamil demişti. Gerçekten de kızım çok sevdi
Tazeanne68 Aaa122 eğer Mama içerse zaten ona göre alırsın bende öyle düşündüm inşallah emer de ama biberonla vermemeye çalış şırınga iste onunla ver