Gulsh61 Merhaba bugün 7. Hafta kontrolum vardı 7+2 den gidiyoruz allahın izni ile ultrasonda hocamız rahimde bir şekil bozukluğu görüyorum dedi şuan risk yok ama düşük olursa ona bağlayacağım dedi daha önce tecrube eden olduysa bilgi verebilir mi
merii10 Gulsh61 benm de rahimde şekil bozuklugu var yarım rahim olarak geciyr boyutu normale göre küçük ama çok şükür şuan 32. haftayı bitirmek üzereyim en basindn beri progestan kullaniyrm
Bahrr Benim vardı bu yüzden 3 düşüğüm oldu ameliyat olup düzeltildi ve sonraki hamileliğimde oğlumu kucağıma aldım. Ama benimki geç farkedildi siz tedbir olarak iğne ilaç kullanabilirsiniz düşüğü önlemek için.