Daye
İsme karar verirken neye önem veriyorsunuz? O isimle yaşamış insanların karakterleri hürmetine mi? Yoksa incik ,boncuk yağmur damlasi , cennet ağacı gibi karşılığı olduğu inanılan isimler mi?
Şahsi fikrimdir, o isimle yaşamış insanların karakter manalarıni dikkate alırım mesela “Afra Hatun, aişe, Asiye,” sahabe isimleridir ve çok güçlü kadin karakterlerdir.