Merhaba güzel anneler benim kan değerim 8 şuan ve demir eksikliğim var ilaçla falan düzelmedi ciddi boyutta canım Toprak yemek istiyor kokusu öldürüyor beni resmen bende internetten yenilebilir kil aldım çok değil nohut büyüklüğünde yiyorum benim gibi olan var mı bebeğime birşey olmaz inşallah elimde değil kafayı yicem artık 😢