pamugumm_ Selam kızlar az önce doktor muayenesinden cıktım bebeğin kilosu 1570 gram dedi sanki az gibi geldi bana rahim damar direncim var bebek az besleniyor benden sizin bu haftalar da kilosu kaçtı acaba ben mi kuruntu yapıyorum acaba 😥😥😒😒
Dilan_55 pamugumm_ çok da düşük değil aslında benimde o haftada 1800 gramdı doktor herseyi haftasına uyumlu dedi 300 400 gramdan bisey olmaz sıkma canını tamamlar o açığı
Mia0121 pamugumm_ benim 32 de 1800 dü doktor normal dedi 30. Hafta içinde normal bi kilo o zaman cnm 🥹
Dilan_55 pamugumm_ düşünme canım kilosu fazla olunca sağlıklı olacak yada sağlıklı doğacak diye bisey yok gerilik olsa yada zayıflık olsa doktor der zaten sana öyle bisey demediyse bosver kaç kilo doğarsa doğsun
pamugumm_ Dilan_55 ya diğer gebeliklerimde hep sıkıntı yaşadım gelişimiyle ilgili o yüzden stres yapıyorum
pamugumm_ Mia0121 ya benimde iyi herşey yolunda dedi ama benim bebeklerim gelişim geriliğiğ oluyor bu haftalarda kilo düşük oluyor genelde
Youngmotherr pamugumm_ tabi normal zaten son haftalar daha da kilo alıyorlar benim oğlum 35 ve 36 da aynı kiloydu 38 de birden 600 gr almıştı 40+3 de 3520 olarak doğdu
incir06 pamugumm_ her çocuğun gelişimi farklıdır kesinlikle başka çocuklarla karşılaştırmayın kendi bebeğiniz size özel önemli olan haftasıyka uyumlu olması sağlıklı olması kilo o kadar da önemli değil son haftalarda daha hızlı kilo alıyor zaten bebek Bebeğe kilo aldıran besinleri tüketebilirsin… muz kaşar gibi
Mommys20 pamugumm_ oo canım hiçte az değil sakın sıkma canını bak bu doktor paylaşımı gayet iyi metak etme ☺️