Cuma kontrol var di 4200 dedi 3 u gel sabahtan yardımcı olayım sezeryan a dedi bir ay önce den hep sezeryan dedi izine gidiyorum başka doktora gittim başka hastane oda sezeryan a alamam günü gelmeden 2 hafta önden gidiyor dedi 3 ayda bende izne ayrılıyorum dedi şaşırdım ya ne yapmalıyım kafamı Allah bullak ettiler