Zeliham Merhaba arkadaşlar 12 haftalık gebeliğimde ikili taramaya girdim ense kalınlığı 2.9 sınırda çıktı doktor yüksek oran dan sendromu olma ihtimali var sıvı alcaz dedi ama bn sıvı aldırmak istemiyorum aynı olayla karşılaşan anneler varmı:(
Nurhan7734 Benimde onabenzerdi testimin sonucu fetal dna yaptırdık oda 100de 99 doğru çıkıyor biraz maliyetli ama