Benimde gebeliğimin başından beri var ağrı bile yapıyor artık yoğun akıntıda başladı bnde korkuyorum ama dur kurusu bnde ise yaramadı gibi bıraktım oyuzden bakalım doktor ilaç yazıcak bu sefer ne yazar bilmiyorum üstelikte ütülü iç çamaşırı giyorum gene kurtulamadım