16eda16 canm benim tüp bebekti 8+2 ye kadar bekledi Dr , dson kontrolde yolknsac dahi gorulmedi gorulseydi geç tutunmuş olabilir diyecektim ama malesef dedi. Bana kürtajı onermediler canm neden direk kürtaj , bir hafta 10 gün müsade dedi 10. Güne olmazsa gel kürtaj dedi 6 ninngecesi damla damla kanama bsladi 7. Gün öğlene düştü tam 9 . Haftada kaybettim . Kürtaj sonrası gebelik biraz sıkıntı dedi bana Dr um burdada okuyorum kürtaj olup 6 -12 ay gebe kalamayanlar var elzem değilse olmayın