Kediannesi1 Busyyyyv ben tüm gebeliğimde kullandım ama 2,5 ayda kanamam olunca başladım yani tüp bebekte duruma göre de verilebilir önlem amaçlı yada yapılan testlere istinaden baştan da başlanabilir aklınızda olsun