Haticeek İlk hamileligim, Bebek aşağı doğru kaydı 33+4 haftalık hamileyim. Etrafımda kimsem yok soracağım sizlere danışıyorum. Vajinamda bazen güçlü tekmelerini hissediyorum sanki bir an ordan cikacakmis gibi… Bu haftalarda normal mi bunlar ?
Nur_50 Haticeek bebek doğum pozisyonuna geçmiştir benimde aşağıda bende 34+3 haftalığım rahimde açılma var demişti 33+1 de gitmiştim o zaman doğum pozisyonunda dedi.
Haticeek ElifKarata yok doktor söylemedi , ama baya belli 1 karış kaymış durumda, normalde karnım göğüs kafesime kadar şiş durumdaydı şuan baya boş orası yumuşacık kasiklarimda fazla baskı var
ElifKarata Haticeek ozaman kanala inmiş olabilir genelde gogus altı boşalnca öyle oluyor.agriniz kasilmanz varsa Bi doktora ckin isterseniz.
eymenim02 34+1 im bende aynı durumdayım karnım kasıklarımda geziyorum.Gecen hafta cok yogun kasilmalarim oldu aşağı ite ite kendini yordu beni bu hafta iyiyim yarın öbür gün kontrolum var bakalim durum nasil.Cunku sezeryanliyim asagiya baskı yaptikca agrilarim oluyor