Alyamomm Kızlar 20 Aralık’ta doktorum yumurtamin 20 mm olduğunu soyledi gün aşırı ilişki önerdi ama üç gün boyunca her gün ilişki oldu az önce mide bulantısı oldu durduk yere bat 3 Ocak sizce bu kadar erken belirti olabilir mi
Bussra_1809 Alyamomm benimde bat 4 Ocak sabahları mide kazınmam oluyor çok acıkıyorum bu bi belirti mi bilmiyorum ama
MorKelebek54 Alyamomm daha cok fazla erken kuzum 20 sinde yumurtlaman olmus gebelik olcaksa bile daha yeni olusmaya baslamistir bence daha cok erken en azindan yunurtlamanda 17 gun gecmesi lazim test yapmak icin
Merve-metin Alyamomm yani bu kadar erken belirti olacağını sanmıyorum 20 aralıkta 20 mm diyorsunu çatlaması 2 gün sürse 22 Aralık olur bugün daha 26sı döllenme en az 1 hafta sürüyor bence psikolojik olabilir canım belirti aramayın zaman geçmez o zaman
Ecexxxxxx Alyamomm bu forumda çok şey okudum olmuş olabilir tabi ama test yapmak kanıtlamak için çok erken minimum çatlamadan 10 gün sonra bazı kişilerde belli oluyor sizin daha 6 gün geçmiş bence yine olumlu düşünmeye devam ederek bekleyin inşallah vardır 🙏🏻
HelloooMomy Kızlar bende de dün tandlsiyon düşüklüğü oldu. Kasık ağrısı var göğüslerimde hassasiyet başladı ama kendi mi mi kandiriyorum bilmiyorum 😬 Tek delilli olan tansiyon düşüklüğüm.