Kızlar merhaba, 16+3 haftalık gebeyim 10 gündür hiç geçmeyen hatta gece itibari ile pik noktasına ulaşan bir ağrım var. Parol içiyorum hafifliyor 5-6 saat sonra tekrardan, doktora gittim bir şey demiyor. Sizlerde de böyle bir durum yaşayan oldu mu, sizin doktorlar tavsiyeleriniz ne oldu?