Kızlar kacar haftalıksınız? benim de tansıyonum yüksek cıkıyordu. Dr alfamet basladı + olarak hakıkı nar eksısı sulandırıp ıcıyorum faydasını gördüm. Sımdı arada cıkıyor ama duzenlı değil belki tansıyon aletıyle alakalıdır. Simdi ben 36 haftalığım eğer 15 ve uzerı cıkarsa eger bebek doğacak dedi ama bunun sureklılıgı mi olması lazım. Bır seferlıkde yükselmesinde dr aramam mı lazım