Halin canm bazen sebepsiz oluyor bazen stres , ağır kaldırma , ayakta çok durup iş yapma , cinsel birliktelik bunları Dr hep sorguladı , 11 de kasik bel ağrısıyla gittim ve şiddetlendi rahim resmen kasılıp bebeği aşağı itmiş , günlük iğne ve fitil başlandı düzenli kontrol oluyorum daha 13 u bitirdik düşünün . Bebeğe giden kan akımına baktı damar akiskni ölçtü, rahim ağzı uzunlugunu ölçtü riskli gebelik alanı Dr umun , herşey normal sebepsiz dedi