Fhryhsn ben 15 saat normal dogum sancisi cektim acilmam olmadi. Acidan bayildim ve genel anesteziyle sezaryen oldum. Simdiki aklim olsaydi bastan sezaryen olurdum. İlk 1 gun sutum gelmedi sadece sonrasinda hemen geldi. Bebegim 13 gunluk ve rahat rahat emiyor. Dikisim yok yapistirma ile kapatildi yaram. Karnim yuzde 50 oraninda indi, kanamam bitti. İlk 1 haftada sadece ameliyat yerim oturup kalkarken acidi, agrim sizim olmadi. Epidural anestezi aldigim icin biraz da bel agrisi cektim. Tek olumsuzlugu bence bebegi en son benim gormus olmamdi ama siz bundan spinal anestezi alarak kurtulabilirsiniz.