Merhaba hanımlar… 😊
Bugün iş yerimden acayip sinir bozucu bir geri dönüş aldım ve araştırmalarım da sonuç vermeyince hem sizlerle dertleşmek hem de fikir almaya geldim.. ❤️
İş yerim günlük 10 saatlik çalışma saatlerimi yasal olarak 7.5 saate düşürdü ve sadece günlük çalıştığım 7.5 saati ödeyeceğini bildirdi. Bu durumda benim 4 haftalık bazda aşağı yukarı 5000₺ kadar kayıbım olacak ve bu sinirimi çok bozdu. Zaten dünyanın gideri var, zamlardan da fiyatlara yetişemiyor insan… Size de öyle yapıldı mı ? Şirketin böyle hakkı var mı ? 🥴
Siz neler yaşadınız çalıştığınız yerde ? Çalışıyor musunuz hala ?
Sevgiler ❤️