Merhabalar ben de Zeynep Hanım’ın takibindeyim henüz çok başlardayız 9 haftalık, 12. Haftada perinatolojiye 2li tarama için gitmemi, sonuçlar çıkınca da kendisine gitmemi söyledi, siz bu hastanede mi 2lğ tarama yaptırdınız, süreç nasıl ilerliyor ve sonuçlar ne kadar sürede çıkıyor ona göre randevu alayım, tecrübelerinizi paylaşır mısınız