Enesinn_annesiii Hanımlar 10 haftalık gebeym bugün sabahtan beri karnımın sol tarafı çok şiddetli ağrıyor kanama vs bişey yok ama bu ağrı niye acile gitmek icin akşama eşimi beklemek zorundayım bu durum başına gelen varmı acaba
busduuk1914 Enesinn_annesiii aynı haftada aynı durumu yaşadım. Ultrasonda da sancım çıktı ve Protestan başladık. Ona rağmen 13. Haftada kanamam oldu. Bence gidip baktırırsanız çok iyi olur. En fazla Progestan başlarlar ben 7 hafta kullandım